Bentham Chemical Physics Journal: Oamenii de știință confirmă în mod indubitabil că turnurile WTC au fost demolate la 11 septembrie 2001 cu anumite materiale explozive

Distribuie!by “Substanțe explozive extrem de puternice au fost descoperite în probele colectate la scurt timp după ce turnurile gemene au căzut pe 11 septembrie. Dr. Steven Jones, profesor de fizică la Universitatea Brigham Young din Utah, SUA, a decelat prezența unor explozibili în resturile WTC și s-a alăturat unei echipe […]

Dr. Steven Jones, profesor de fizică la Universitatea Brigham Young din Utah, SUA, a decelat prezența unor explozibili în resturile WTC și s-a alăturat unei echipe internaționale formate din nouă oameni de știință, pentru efectuarea de analize suplimentare.

Prin intermediul unor teste de laborator elaborate, cercetătorii au ajuns la concluzia că substanțele descoperite erau de fapt explozibili cu nanotermită. După un proces de evaluare riguroasă, studiul lor a fost publicată în Bentham Chemical Physics Journal, revistă foarte respectată în cadrul comunității științifice, în care apar articole semnate de laureați ai premiului Nobel.

Explozibili cu nanotermită descoperiți în dărâmăturile WTC

Autorul principal al cercetării, dr. Niels Harrit, 37 de ani, expert în nano-chimie și profesor la Universitatea din Copenhaga, Danemarca, a declarat: „Explicațiile oficiale oferite de NIST (National Institute of Standards and Technology) din SUA încalcă legile fundamentale ale fizicii”.

Atât o serie de dovezi guvernamentale cât și dovezi independente întăresc concluzia cercetătorilor că au fost folosiți explozibili pentru a demola cele trei clădiri din complexul World Trade Center, pe 11 septembrie 2001.

Metal topit a început să curgă de pe fațada turnului sudic cu șapte minute înainte de prăbușire

Peste o mie de arhitecți, ingineri, oameni de știință și ofițeri militari de rang înalt, precum și sute de pompieri, supraviețuitori ai evenimentului din 11 septembrie și membrii familiilor celor dispăruți în tragicul eveniment au contestat varianta oficială a guvernului SUA, care susține că turnurile au fost doborâte de teroriști.

Douăzeci și cinci de ofițeri militari numesc această versiune oficială ca fiind: „imposibilă”, „ridicolă”, „o cacialma bine organizată”. Patruzeci și unu de agenții de informații și de combatere a terorismului din SUA contestă versiunea oficială a evenimentelor din 11 septembrie, numind-o „teribil de eronată”, „plină de contradicții”, „o glumă”, „o mușamalizare”.

Majoritatea membrilor Comisiei 9/11, înființată pentru investigarea teribilului eveniment, declară acum că guvernul a mințit cu privire la faptele petrecute la acea dată. Între aceștia se numără: însuși președintele comisiei, Thomas Kean (republican), vicepreședintele Lee Hamilton (democrat), precum și consilierul juridic John Farmer, care afirmă chiar că „a existat un acord de a nu spune adevărul”.

Acts-of-Terror-911

Potrivit unui sondaj efectuat de New York Times și CBS News, doar 16% dintre americani cred că guvernul spune adevărul despre evenimentele din 11 septembrie 2001, în timp ce 81% cred că se ascunde ceva sau că guvernul minte în cea mai mare parte.

Un alt sondaj efectuat de CNN arată că 89% dintre cei chestionați cred că guvernul SUA a mușamalizat ceea ce s-a petrecut pe 11 septembrie.”[1]

1. http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=10611

Citiți și...

Misterele Antarcticii: O lume ascunsă de ochii oamenilor
Anglia vrea să schimbe regulile privind donarea de organe. Mai exact, oficialii vor să afle dacă opinia publică este de acord sau nu cu eliminarea acordului prealabil pentru donarea organelor celui aflat în moartea cerebrală
Iluminații - Noua Ordine Mondială și Guvernul Mondial
Tacticile mişcării homosexuale: Strategia folosită pentru schimbarea percepției asupra homosexualității în Occident și în lume
George Soros face o infuzie de 18 miliarde de dolari în Fundația pentru o Societate Deschisă, cu prezență în 40 de țări. În România, FSD a fuzionat cu Fundația Serendinno, condusă de Mircea Vasilescu
Putin a îndemnat Europa să nu mai inventeze “pericole rusești”
Iată de ce globaliștii vor să-l înlăture pe Președintele Siriei, Bashar al-Assad: În Siria nu există nici o bancă centrală Rothschild, Siria nu are datorii la FMI și Banca Mondială, a interzis Organismele Modificate Genetic și are multe resurse! Președintele Siriei, Bashar al-Assad, se opune Noii Ordini Mondiale!
Sursa bunăstării Occidentului o reprezintă furtul și jaful!
Ințelegerea dintre SUA și o rasă extraterestră
Documente secrete dezvăluie cum SUA au testat arme biologice în Japonia
Conspirația suedeză. Cea mai liberală dintre națiunile Europei a pus botniță propriilor cetățeni. Nimeni nu are voie să sufle o vorbă despre nenorocirile comise de migranți în Suedia! Cine îndrăznește să vorbească împotriva imigranților, fie ajunge la închisoare, fie este amendat!
Noi mărturii despre Experimentul Philadelphia. Moleculele corpurilor oamenilor și navei erau amestecate