Coca-Cola face propagandă homosexualității

by “Un brand cunoscut este acuzat că face propagandă homosexualității Cea mai nouă reclamă de la Coca-Cola, lansată pe 2 martie în cadrul unei campanii globale, a stârnit numeroase controverse, spotul publicitar promovând fățiș homosexualitatea. Susținătorii minorităților sexuale au lăudat brandul pentru faptul că sprijină diversitatea şi sentimentul de includere […]
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

“Un brand cunoscut este acuzat că face propagandă homosexualității

Cea mai nouă reclamă de la Coca-Cola, lansată pe 2 martie în cadrul unei campanii globale, a stârnit numeroase controverse, spotul publicitar promovând fățiș homosexualitatea.


Susținătorii minorităților sexuale au lăudat brandul pentru faptul că sprijină diversitatea şi sentimentul de includere în societate a membrilor comunităţii LGBT, însă oamenii cu bun-simț au blamat ideea de a include într-o reclamă la un produs larg răspândit propagandă pentru comportamente sexuale deviante.

Reclama prezintă o adolescentă care îl privește languros, de la o fereastră aflată la parter, pe un tânăr care curăță o piscină, în timp ce fratele ei face același lucru de la o fereastră aflată la etaj. Cei doi frați aleargă spre frigider pentru a ajunge la o sticlă de Coca-Cola rece, pe care să i-o ofere tânărului de pe marginea piscinei, și încearcă să se împiedice unul pe celălalt în această cursă, pe acordurile cântecului italian „Come Prima” care sunt difuzate în fundal. În ciuda eforturilor depuse de cei doi frați, în momentul în care ei ajung lângă piscină, constată că mama lor a fost mai rapidă și îi oferise deja tânărului în cauză o sticlă de Coca-Cola.


„Coca-Cola are o putere imensă de a oferi exemple de comportament, exemple de viaţă şi de atitudine, iar în secolul în care trăim consumatorii depunctează un brand la cea mai mică greşeală, dar şi pentru o pasivitate nejustificată”, spune copywriter-ul Anca Pătru de la JustAD, într-o încercare de a explica decizia controversată a companiei Coca-Cola.

Dar nu este prima dată când Coca-Cola alege să promoveze homosexualitatea în reclamele sale. În anul 2015, în Olanda, un afiș publicitar al companiei înfățișa un cuplu de bărbați și un copil, deasupra cărora era scris cu litere de-o șchioapă mesajul: „Am ales fericirea în locul tradiției” („We choose happiness over tradition.”)

Alte reclame care au stârnit reacții de revoltă

1. Reclama Dolce & Gabbana, primăvara lui 2007. A fost interzisă în Marea Britanie și în Italia pe motiv că aceasta… recreează un viol în grup. Evident, Stefano și Domenico au spus că nu asta a fost intenția lor.
2. Campania Jean Christian Dior, primăvara 2000. Gisele Bundchen și Rhea Durham, în fotografiile lui Nick Knight care au lansat trendul lesbian chic.
3. O reclamă a companiei IKEA care arată modalitățile prin care un cuplu încearcă să se descotorosească de piticii de grădină în favoarea unor produse noi de mobilier și decorative a stârnit numeroase plângeri din partea britanicilor privind violența și încurajarea unui comportament antisocial.
4. O reclamă McDonald’s a stârnit controverse într-o organizaţie care îi protejează pe cei mici. Franciza McDonald’s a fost avertizată că trebuie să schimbe conceptul campaniilor sale publicitare astfel încât atenţia să cadă pe mâncare, nu pe jucăriile de la meniul Happy Meal, care au menirea de a-i atrage pe cei mici. Avertismentul a venit din partea Children’s Advertising Review Unit (CARU n.r. – o organizaţie care se ocupă cu evaluarea reclamelor care ar putea afecta sau influenţa copiii).
5. Un salon de coafură din Edmonton, Canada, a creat un val de indignare după ce a postat pe Facebook o reclamă cu o femeie având ochiul învinețit, deasupra căreia tronează mesajul: „Look good in all you do” („Arată bine în tot ceea ce faci”). Violența domestică nu este comercială!”[1]

Video

SURSE

  1. http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=11619
  2. Foto: yogaesoteric.net
  3. Video: YouTube

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Citiți și...

Jurnaliştii sunt cumpăraţi. Udo Ulfkotte, fost jurnalist german, dezvăluie amploarea manipulării opiniei publice prin mass-media ce este aservită serviciilor secrete, CIA, corporaţiilor şi instituţiilor globaliste
Studiu realizat în Marea Britanie și în SUA: "Adepții teoriilor conspiraționiste au dreptate, în timp ce nătărăii din Guvernele lumii sunt ostili adevărului și viciați din punct de vedere etic și moral"
MK-Ultra: Guvernul Canadei plătește daune pe șest pentru victimele terifiantului program de spălare a creierului finanțat de CIA
NATO și Noua Ordine Mondială
Windows 10 - un Sistem de Operare bazat pe spionarea utilizatorilor dus catre perfectiune ! Protejati-va de programele spion cu ajutorul antivirusilor avansati in combaterea programelor de spionaj (Spyware) !
DARPA proiectează sateliți gigantici, capabili să supravegheze în fiecare moment 40% din suprafața planetei Pământ
Ce nu spun manualele de istorie despre revoluţia americană
Rusia a fost scoasă din Consiliul ONU pentru Drepturile Omului, iar în loc a venit Arabia Saudită, țara în care au loc execuții medievale, inclusiv crucificarea și țara care finanțează terorismul
Statuia Libertății a fost arestată de către FBI - colabora cu teroriștii ISIS și Al Qaeda
O nouă formă de protest ia naștere în Italia: Mișcarea sardinelor împotriva naționalismului. Globaliștii încearcă să oprească naționalismul
11 stații meteo de coastă din Antarctica arată zero încălzire în ultimele decenii
Parlamentul Greciei recunoaște statul Palestina
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR): Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dir.org.ro