De ce nu va reuși “Revoluția Sexuală” la comandă în România? “A încredința copilul unor cupluri de homosexuali este de neconceput”

by “De ce NU va REUȘI „REVOLUȚIA SEXUALĂ” la comandă în România? „A ÎNCREDINȚA COPILUL unor CUPLURI de HOMOSEXUALI este DE NECONCEPUT” Ioan-Aurel Pop, istoric, rector al Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca și președinte al Academiei Române, respinge, din calitatea de simplu cetățean al acestei țări, Strategia Națională pentru Educație Parentală, […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

“De ce NU va REUȘI „REVOLUȚIA SEXUALĂ” la comandă în România? „A ÎNCREDINȚA COPILUL unor CUPLURI de HOMOSEXUALI este DE NECONCEPUT”

Ioan-Aurel Pop, istoric, rector al Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca și președinte al Academiei Române, respinge, din calitatea de simplu cetățean al acestei țări, Strategia Națională pentru Educație Parentală, proiect care maschează, de fapt, și promovarea diversității de gen.

Evenimentul zilei a dezvăluit ieri mecanismul și rețeaua din spatele așa-zisei Strategii Naționale pentru Educație Parentală, reacțiile Bisericii și ale unor importanți lideri de opinie.

Astăzi, în continuarea acestui demers, prezentăm, în exclusivitate, opinia argumentată a unuia dintre intetelectualii de frunte ai României. Și l-am numit aici pe Ioan-Aurel Pop, președintele Academiei Române. Dar să aflăm, mai bine, ce crede acest cărturar despre intenția statului de a introduce în programa școlară materia Educație sexuală, cu mențiunea că trebuie ținut cont de faptul că lipsa unei asemenea instruiri este evidentă – nu mai puțin de 10 000 de minore nasc, în medie, în fiecare an, în România.

Dar, pentru că trebuie spus, sub această etichetă – Educație sexuală – va fi, cel mai probabil, încurajată „diversitatea”, va fi promovată homosexualitatea etc.

Bulversarea sistemului

Are cuvântul Ioan-Aurel Pop: „De la început, ca unul care a predat patru ani în învățământul preuniversitar (liceal), pot să vă spun din experiență că intenția și practica Ministerului Educației de a introduce mereu noi discipline (materii) școlare este nerealistă și chiar păguboasă. De ce? Numărul de ore pe săptămână pentru un elev este limitat, iar științele educației ne aduc destule argumente în acest sens. Introducerea de noi „materii” înseamnă dislocarea disciplinelor tradiționale și verificate în întreaga Epocă Modernă. Cu alte cuvinte, ca să introducem Educație bancară sau economică, Educație pentru protecția mediului, Educație pentru sănătate, Educație managerială, Educație pentru siguranța circulației publice, Șah, Educație sexuală (sunt numai câteva dintre propunerile făcute de felurite instanțe – persoane, ONG-uri, instituții ale statului etc.), înseamnă să reducem sau să scoatem din planurile de învățământ ore de Istorie, Geografie, Limba și literatura română, limbi străine, Biologie și altele”.”[1]

Mai multe pe larg aici -> http://evz.ro/revolutia-sexuala-comanda-romania.html

SURSE


  1. http://evz.ro/revolutia-sexuala-comanda-romania.html
  2. Foto: Internet

Citiți și...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul de Investigații România (DIR)

Departamentul de Investigații România (DIR): Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dir.org.ro