Digi are probleme judiciare și în SUA: Acuzați că au dat țeapă

Distribuie!by “Digi are probleme judiciare și în SUA: ACUZAȚI CĂ AU DAT ȚEAPĂ O companie care este deținută de Digi a fost dată în judecată de un grup de afaceriști americani că a fost deposedat de bani și firme ilegal. RISE Project dezvăluie că William Hawkins, liderul grupului american, este inițiatorul acțiunii. […]
Distribuie!
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

“Digi are probleme judiciare și în SUA: ACUZAȚI CĂ AU DAT ȚEAPĂ

O companie care este deținută de Digi a fost dată în judecată de un grup de afaceriști americani că a fost deposedat de bani și firme ilegal. RISE Project dezvăluie că William Hawkins, liderul grupului american, este inițiatorul acțiunii. Acesta a preciza că în urmă cu 10 ani a intrat pe piața serviciilor de telecomunicații din Ungaria, că a investit bani într-o tehnologie inovatoare, dar că a rămas fără niciun beneficiu, fiind păcălit de cetățeanul maghiar Laszo Borsy, scrie Evenimentul Zilei.


Din grupul în care au investit americanii se numără și i-TV, o companie de cablu cumpărată în 2008 de grupul RCS-RDS. Totul s-a desfășurat fără ca Hawkins și ceilalți americani să își dea consimțămîntul în calitate de acționari majoritari.

Conform justiției din Virginia și reconfirmat de Curtea de Apel a Statelor Unite, Hawkins trebuie să primească 1,8 milioane de dolari. Însă, precizează RISE Project, că acest verdict nu a dus la plata despăgubirilor din cauza unor tertipuri de a lui Borsy, patronul maghiar, care a redirecționat compania către RCS-RDS/DIGI.


Hawkins a revenit cu o altă plîngere în care a specificat faptul că firma care activează puternic în România știa de verdictul dat de justiția de peste Ocean. Cu toate acestea, l-a ignorat.

Hawkins mai spune că a încercat de-a lungul ultimilor ani să-și recupereze banii însă structura de proprietate neclară din spatele DIGI Kft, firma maghiară din grupul RCS-RDS, a fost o piedică de netrecut. “Apoi însă, în 2016, OCCRP, RISE Project și EurActiv România au publicat Internet Ownership Project (…) Proiectul, finanțat de Knight Foundation și de German Marshall Fund Black Sea Trust, a dezvăluit și clarificat structura opacă de proprietate a DIGI” specifică americanii în plângere.

Hawkins și partenerii săi i-au dat din nou în judecată pe Borsy și i-TV și au inclus și celelalte firme din grupul RCS-RDS în lista companiilor care trebuie să plătească compensația acordată în 2007 de curtea din Virginia. Reclamanții cer ca judecătorii să impună grupului RCS-RDS/DIGI și interdicția de a folosi tehnologiile software și configurațiile hardware care le-au aparținut înainte de preluarea i-TV de către furnizorul de internet.

Ioan Bendei administrator al RCS-RDS a declarat că nu poate da detalii despre acest subiect: “N-aș putea să vă spun pentru că nu m-am ocupat eu de problemă. Trebuie contactat departamentul juridic. Eu sunt plecat din țară.”

Problemele pe care reprezentanții RCS-RDS/DIGI le au cu justiția nu reprezintă o noutate. Ioan Bendei, unul dintre administratorii RCS-RDS, a fost pus sub acuzare de DNA pentru dare de mită.

Procurorii îl acuză că i-ar fi dat 3,1 milioane de euro lui Mitică Dragomir, fostul președinte al Ligii Profesioniste de Fotbal. În schimbul banilor, Dragomir ar fi favorizat RCS-RDS în obținerea contractului pentru drepturile de difuzare a meciurilor din Liga I. Ioan Bendei a închis telefonul în momentul în care i-a fost solicitat și un punct de vedere privind dosarul DNA, susțin reporterii RISE Project.”[1]

SURSE

  1. http://www.flux24.ro/digi-are-probleme-judiciare-si-in-sua-acuzati-ca-au-dat-teapa/
  2. Foto: Facebook/Digi24

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Vă invităm să vă înscrieți în grupul Departamentul de Informații România (DIR)!

Citiți și...

Mănăstirea Putna acuză cotidianul Adevărul că folosește moartea tânărului Sebastian Lungu „pentru a ataca Biserica Ortodoxă”: Comentariile la articole sunt pline de ură și de obscenități și sunt relevante pentru ceea ce au dorit să realizeze
Cine sunt manipulatorii din presa din România
ONG-iștii #Rezist sunt deranjați de faptul că se dorește un proiect de lege pentru transparentizarea finanțărilor. Aveți ceva de ascuns?
Fake News în mass-media oficială: Avalanșă de știri mincinoase despre Coaliția pentru Familie, într-o singură zi, condusă de Adevărul și Hotnews. Cum se minte fără scrupule în presa „deontologilor”
Globalistul Iulian Chifu demască "amenințările Rusiei": "Putin amenință cu un nou război dacă lumea nu se pliază pe voința și interesele Rusiei"
Mass-media din România torturează populaţia acestei ţări cu scopul de a sădi în subconştientul colectiv fantasma „visului european”, dar mai ales a ”visului american”
Sociologul Vintilă Mihăilescu despre poporul român, ca „dușman de clasă” al mass-mediei
Un ziarist le răspunde celor de la Hotnews cu un text clasic: William Cuceritorul, Ștefan cel Mare și noua (sau vechea) toleranță
Colonelul Dragomir îl acuză pe Dacian Cioloș că pe vremea în care a fost premier, chema firme private, „la o informală” și le cerea să „ajute Hotnews”. Fondatoarea Hotnews a fost consiliera lui Cioloș și a făcut parte din proiectul România 100
Adrian Sârbu audiat în Comisia SRI: Prezența SRI în câmpul mass-media, în perioada 2010-2016, distrugătoare
Dan Tăpălagă și Cristian Pantazi - propagandiștii globaliști
Reacția Doctorului Răzvan Constantinescu, după ce a fost linșat de Rareș Bogdan la Realitatea TV: Domnul Bogdan a mințit fără să clipească, a citit minciuni, a inventat
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR): Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dir.org.ro