Mesaje subliminale: Reclamele lanțurilor fast food de pe canalele de desene animate au o mare influență asupra copiilor

by Videoclipurile publicitare pentru mâncăruri de tip fast food care sunt difuzate în timpul programelor pentru cei mici își ating obiectivul și determină tot mai mulți copii și familiile lor să vină în restaurantele fast food, potrivit unui studiu recent al unui grup de cercetători de la Universitatea Dartmouth din […]
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Videoclipurile publicitare pentru mâncăruri de tip fast food care sunt difuzate în timpul programelor pentru cei mici își ating obiectivul și determină tot mai mulți copii și familiile lor să vină în restaurantele fast food, potrivit unui studiu recent al unui grup de cercetători de la Universitatea Dartmouth din Statele Unite, scrie UPI.com.

Cercetătorii de la Geisel School of Medicine din cadrul Universității Dartmouth au analizat datele din răspunsurile la chestionare ale aproximativ 100 de copii și familiile lor despre obiceiurile acestora privind vizualizarea reclamelor TV și consumul de mâncare fast food, descoperind că există o legătură directă între cele două.

Potrivit răspunsurilor date de părinți, copiii cu vârste cuprinse între 3 și 7 ani care au urmărit reclame pe canalele destinate lor – Nickelodeon, Nicktoons, Cartoon Network sau Disney – au fost mai tentați să le ceară părinților să meargă să mănânce la McDonalds sau la Burger King. Cele două lanțuri de restaurante fast food și-au orientat aproximativ 80% din spațiul publicitar dedicat copiilor spre cele patru rețele de cablu de desene animate menționate.


Cu cât un copil a văzut mai multe reclame TV dedicate mâncării de tip fast food pentru cei mici, cu atât mai numeroase au fost vizitele în familie la restaurantele de tip fast food pentru a consuma acea mâncare cu surprizele aferente, de regulă o jucărie sau un carton cu un personaj dintr-un film pentru copii, potrivit uneia dintre concluziile studiului publicat în revista Journal of Pediatrics.

Mai bine de jumătate dintre copiii chestionați au cerut să meargă la unul dintre cele două lanțuri de restaurante fast food, iar 37% dintre părinții chestionați au recunoscut că au vizitat mai des restaurantele respective după ce copiii văzuseră la televizor reclamele. Tentația era chiar și mai mare pentru copiii care colecționau jucării de la meniurile dedicate acestora de către lanțurile fast food.


Numărul total al televizoarelor din locuință și din dormitoarele copiilor și timpul petrecut în timpul zilei în fața televizorului sunt asociate cu o frecvență mai mare a vizitelor familiilor la restaurantele fast food.

Pentru moment, sfatul nostru pentru părinți este să nu își lase copiii să urmărească programe care difuzează reclame, pentru a evita solicitările celor mici de a merge să mănânce în restaurantele fast food, a spus Jennifer Emond, coordonatoarea studiului.

SURSE

  1. http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=9543

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Citiți și...

Globalistul Jean Asselborn face o declarație împotriva Crestinismului: Țările care „nu doresc să-și deschidă porțile” în fața imigranților musulmani și încearcă să „apere Creștinismul” ar putea „distruge Europa”.
Misterul oamenilor în negru. Cine sunt ei cu adevărat?
Mary Poppins: revoluționară, feministă, ocultistă
Reuniunea ultrasecretă Bilderberg 2019: Cine participă şi ce se va discuta?
Conspiratia "Blue Beam" ("Raza Albastra") - simularea revenirii pe Pamant a lui Iisus si a altor profeti, avand ca plan distrugerea religiilor pentru adoptarea unei religii sataniste mondiale !
Consiliul pentru Relaţii Externe conduce SUA
Secretarul american al apărării a declarat că nu a văzut dovezi concrete furnizate de oficiali ai serviciilor de informaţii că Iranul plănuia să atace patru ambasade americane, o afirmaţie făcută de Donald Trump pentru a justifica uciderea generalului Qassem Soleimani într-un atac aerian
Numărul de irakieni morţi în urma ocupaţiei americane rivalizează cu cele mai mari genocide din ultimul secol
Înaltul comisar ONU pentru drepturile omului cere încetarea ocupaţiei israeliene
Al Bielek, un militar din “Experimentul Philadelphia”, a făcut o călătorie în viitor, în anul 2749
Nu există nici un loc unde să ne odihnim capetele, care au devenit veritabile ținte pentru stăpânii armelor electromagnetice
Covid-19: Au folosit testele RT-PCR, care dau rezultate eronate, ei știu că dau rezultate eronate și au nevoie de acele rezultate eronate pentru a manipula oamenii. Au interzis autopsiile pentru ca oamenii să nu cunoască adevărul despre cauza deceselor. Au cumpărat mass-media cu suma de 40 milioane de euro
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR): Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dir.org.ro