Mesaje subliminale: Reclamele lanțurilor fast food de pe canalele de desene animate au o mare influență asupra copiilor

by Videoclipurile publicitare pentru mâncăruri de tip fast food care sunt difuzate în timpul programelor pentru cei mici își ating obiectivul și determină tot mai mulți copii și familiile lor să vină în restaurantele fast food, potrivit unui studiu recent al unui grup de cercetători de la Universitatea Dartmouth din […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Videoclipurile publicitare pentru mâncăruri de tip fast food care sunt difuzate în timpul programelor pentru cei mici își ating obiectivul și determină tot mai mulți copii și familiile lor să vină în restaurantele fast food, potrivit unui studiu recent al unui grup de cercetători de la Universitatea Dartmouth din Statele Unite, scrie UPI.com.

Cercetătorii de la Geisel School of Medicine din cadrul Universității Dartmouth au analizat datele din răspunsurile la chestionare ale aproximativ 100 de copii și familiile lor despre obiceiurile acestora privind vizualizarea reclamelor TV și consumul de mâncare fast food, descoperind că există o legătură directă între cele două.

Potrivit răspunsurilor date de părinți, copiii cu vârste cuprinse între 3 și 7 ani care au urmărit reclame pe canalele destinate lor – Nickelodeon, Nicktoons, Cartoon Network sau Disney – au fost mai tentați să le ceară părinților să meargă să mănânce la McDonalds sau la Burger King. Cele două lanțuri de restaurante fast food și-au orientat aproximativ 80% din spațiul publicitar dedicat copiilor spre cele patru rețele de cablu de desene animate menționate.


Cu cât un copil a văzut mai multe reclame TV dedicate mâncării de tip fast food pentru cei mici, cu atât mai numeroase au fost vizitele în familie la restaurantele de tip fast food pentru a consuma acea mâncare cu surprizele aferente, de regulă o jucărie sau un carton cu un personaj dintr-un film pentru copii, potrivit uneia dintre concluziile studiului publicat în revista Journal of Pediatrics.

Mai bine de jumătate dintre copiii chestionați au cerut să meargă la unul dintre cele două lanțuri de restaurante fast food, iar 37% dintre părinții chestionați au recunoscut că au vizitat mai des restaurantele respective după ce copiii văzuseră la televizor reclamele. Tentația era chiar și mai mare pentru copiii care colecționau jucării de la meniurile dedicate acestora de către lanțurile fast food.


Numărul total al televizoarelor din locuință și din dormitoarele copiilor și timpul petrecut în timpul zilei în fața televizorului sunt asociate cu o frecvență mai mare a vizitelor familiilor la restaurantele fast food.

Pentru moment, sfatul nostru pentru părinți este să nu își lase copiii să urmărească programe care difuzează reclame, pentru a evita solicitările celor mici de a merge să mănânce în restaurantele fast food, a spus Jennifer Emond, coordonatoarea studiului.

SURSE

  1. http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=9543

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Citiți și...

Americanii inchid programul HAARP care a produs nenumarate cataclisme ! Ei nu vor decat sa ne faca, sa credem asta !
Evitati sa faceti imprumuturi la banci ! Bancile atrag oamenii folosind minciuni tactice, iar oamenii ajung sa-si piarda agoniseala de-o viata cand nu mai pot plati !
Suedia doreste sa renunte la banii cash, inlocuindu-i cu cei electronici, sub pretextul protectiei de hoti ! Adevaratii hoti sint bancherii care vor sa aiba un control absolut !
Atentatele de la Madrid (2004) - o operatiune "Steag Fals" orchestrata de catre Serviciile Secrete pentru a lua libertatile cetatenilor
Revolta Robotilor - povestea unei Renasteri Spirituale
Hackerii au spart e-mailul lui George Soros și au făcut descoperiri uimitoare: "Sunt gata să-l chem pe șeful Trezoreriei din America!"
Suedia se prăbușește din cauza multiculturalismului-marxist: Guvernul fuge, parlamentul se dezintegrează, Suedia arde în haosul războiului civil
6,5 trilioane de dolari au dispărut fără urmă din Departamentul american al Apărării (Pentagon) înainte de evenimentele de la 11 septembrie 2001
Loic Le Ribault, geolog şi specialist în medicină legală, inventatorul siliciului organic G5, a fost în mod tragic învins în lupta cu sistemul medical, cu sistemul de justiţie şi cu corporaţiile farmaceutice
La 100 de ani de la „Marele Octombrie” care a distrus Rusia, este rândul Americii să fie sub asaltul extremei stângi internaționaliste
Bilderberg 2018: Naționalismul și mass-media independentă vor fi principalele teme de discuție! Grupul Bilderberg lucrează la o strategie de luptă împotriva naționalismului și a mass-mediei independente! Iluminații se tem că naționalismul poate opri Noua Ordine Mondială!
Tentativa de lovitură de stat din Venezuela - planificată direct la Washington
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR): Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dir.org.ro