Mesaje subliminale: Reclamele lanțurilor fast food de pe canalele de desene animate au o mare influență asupra copiilor

by Videoclipurile publicitare pentru mâncăruri de tip fast food care sunt difuzate în timpul programelor pentru cei mici își ating obiectivul și determină tot mai mulți copii și familiile lor să vină în restaurantele fast food, potrivit unui studiu recent al unui grup de cercetători de la Universitatea Dartmouth din […]
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Videoclipurile publicitare pentru mâncăruri de tip fast food care sunt difuzate în timpul programelor pentru cei mici își ating obiectivul și determină tot mai mulți copii și familiile lor să vină în restaurantele fast food, potrivit unui studiu recent al unui grup de cercetători de la Universitatea Dartmouth din Statele Unite, scrie UPI.com.

Cercetătorii de la Geisel School of Medicine din cadrul Universității Dartmouth au analizat datele din răspunsurile la chestionare ale aproximativ 100 de copii și familiile lor despre obiceiurile acestora privind vizualizarea reclamelor TV și consumul de mâncare fast food, descoperind că există o legătură directă între cele două.

Potrivit răspunsurilor date de părinți, copiii cu vârste cuprinse între 3 și 7 ani care au urmărit reclame pe canalele destinate lor – Nickelodeon, Nicktoons, Cartoon Network sau Disney – au fost mai tentați să le ceară părinților să meargă să mănânce la McDonalds sau la Burger King. Cele două lanțuri de restaurante fast food și-au orientat aproximativ 80% din spațiul publicitar dedicat copiilor spre cele patru rețele de cablu de desene animate menționate.


Cu cât un copil a văzut mai multe reclame TV dedicate mâncării de tip fast food pentru cei mici, cu atât mai numeroase au fost vizitele în familie la restaurantele de tip fast food pentru a consuma acea mâncare cu surprizele aferente, de regulă o jucărie sau un carton cu un personaj dintr-un film pentru copii, potrivit uneia dintre concluziile studiului publicat în revista Journal of Pediatrics.

Mai bine de jumătate dintre copiii chestionați au cerut să meargă la unul dintre cele două lanțuri de restaurante fast food, iar 37% dintre părinții chestionați au recunoscut că au vizitat mai des restaurantele respective după ce copiii văzuseră la televizor reclamele. Tentația era chiar și mai mare pentru copiii care colecționau jucării de la meniurile dedicate acestora de către lanțurile fast food.


Numărul total al televizoarelor din locuință și din dormitoarele copiilor și timpul petrecut în timpul zilei în fața televizorului sunt asociate cu o frecvență mai mare a vizitelor familiilor la restaurantele fast food.

Pentru moment, sfatul nostru pentru părinți este să nu își lase copiii să urmărească programe care difuzează reclame, pentru a evita solicitările celor mici de a merge să mănânce în restaurantele fast food, a spus Jennifer Emond, coordonatoarea studiului.

SURSE

  1. http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=9543

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Citiți și...

George W. Bush recunoaște în cartea sa "Momente de decizie" că nu au fost găsite arme de distrugere în masă în Irak. "Trupele noastre din Irak nu găsiseră arme de distrugere în masă așa cum ne-am așteptat"
Zone de "liberă exprimare" în SUA
Organizația Națiunilor Unite și Noua Ordine Mondială
Îndobitocirea insidioasă a populației prin școală, mass-media și alimente împănate cu E-uri, toxice are, printre altele, rolul de a distruge capacitatea de reacție în fața exploatării pe care o exercită Noua Ordine Mondială
Slobodan Milosevic: "Țările aflate sub dominație străină iși uită repede trecutul, istoria, tradițiile, simbolurile naționale, modul lor de viață și uneori chiar propria limbă"
Operațiune Steag Fals: Un atac cu arme chimice în Siria - un pretext pentru ca SUA și UE să intervină pentru a-l elimina pe Bashar al-Assad! SUA și UE folosesc aceleași minciuni pe care le-au folosit împotriva lui Saddam Hussein!
Vladimir Putin susține că partenerii din NATO manifestă obediență oarbă față de SUA
Un pilot de avion uita sa opreasca pulverizatoarele Chemtrails inainte de aterizare ! Cel mai spectaculos caz despre conspiratia "darelor mortii" pulverizate de avioane !
Parlamentar islandez: "SUA vor ataca ţări ca să-şi menţină economia"
La data de 29 martie 2019, Marea Britanie va ieși oficial din Uniunea Europeană (Noua Uniune Sovietică)
Un sfert dintre americani cred că "guvernul e dușmanul"
Mesajele subliminale din muzica, filme, jocuri, reclame si influenta negativa asupra mintii umane
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR): Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dir.org.ro