O bacterie descoperită încă din 1976 este capabilă de a converti metalele toxice în aur pur

Distribuie!by “Cu toții am citit în copilărie povestea fraților Grimm, Gâsca de aur. Ei bine, o echipă de cercetători de la University Halle-Wittenberg sunt aproape de a face povestea reală, pentru că au descoperit modul în care bacteriile Cupriavidus metallidurans metabolizează metale toxice şi excretă pepite de aur de 24 de […]

“Cu toții am citit în copilărie povestea fraților Grimm, Gâsca de aur. Ei bine, o echipă de cercetători de la University Halle-Wittenberg sunt aproape de a face povestea reală, pentru că au descoperit modul în care bacteriile Cupriavidus metallidurans metabolizează metale toxice şi excretă pepite de aur de 24 de carate.

Potrivit celor de la Iflscience.com, bacteria neobișnuită a fost descoperită în anul 1976, în nămolul unei fabrici de prelucrare a metalelor din Belgia. Capacitatea sa dea  crește pe o clorură toxică de aur, pentru a genera aur pur, a fost descoperită în 2009.”[1]

Mai multe pe larg aici -> http://www.cunoastelumea.ro/o-bacterie-descoperita-inca-din-1976-este-capabila-de-a-converti-metalele-toxice-in-aur-pur/

1. http://www.cunoastelumea.ro/o-bacterie-descoperita-inca-din-1976-este-capabila-de-a-converti-metalele-toxice-in-aur-pur/

Citiți și...

Opt principii din înţelepciunea antică, demonstrate ştiinţific
Știința împotriva măștilor
Fotografierea semnalelor Wi-Fi ne arata cat de mult ne "sufoca" ! Aveti si o aplicatie gratuita pentru Android cu ajutorul careia puteti sa vedeti semnalele Wi-Fi din jurul vostru !
David Wilcock: Cultul cargourilor şi Programul Spaţial Secret
Fizica cuantică, principiile sale și spiritualitatea
Oamenii își pot controla visele
În anul 2003, Agenția Proiectelor de Cercetare Avansate pentru Apărare (DARPA) a lansat programul Interfețe Creier-Mașină
Ce se întâmplă în creierul nostru: Misterele memoriei
Ce s-ar întâmpla dacă Pământul s-ar opri brusc din rotaţie?
Sistemul Acustic cu Rază Mare de Acțiune (Long Range Acoustic Device – LRAD), o armă sonică silențioasă (sistem de comunicare sonoră dirijată), emite în mod dirijat unde acustice termo-elastice de frecvență înaltă (2,5kHz) într-un fascicul de 30 de grade, care ajunge în mod silențios la urechea internă prin intermediul vibrațiilor osoase craniene
Un fizician roman a realizat oficial prima teleportare a unei particule
Teleportarea umana si a energiei se pot efectua fara probleme de catre oamenii de stiinta! Fizica cuantica admite capacitatea de a se teleporta si oameni! Fizicienii clasici refuza sa vorbeasca despre asta! Oamenii de stiinta au reusit sa teleporteze niste particule fotonice la o distanta de 143 km! Teleportarea umana se practica inca din cadrul proiectului Montauk, din anii '60! Corpul uman are capacitatea de a se teleporta singur, pentru cei care stapanesc Merkaba!