Raportul Rockefeller 2010: Covid-19, dictatura globală și Noua Ordine Mondială

Distribuie!by Raportul Rockefeller 2010: Covid-19, dictatura globală și Noua Ordine Mondială “În 2014, jurnalistul de investigație Harry Vox a prezis o pandemie globală planificată și a spus de ce „clasa conducătoare” va face așa ceva: „Nu se vor opri la nimic pentru a-și completa setul de instrumente de control. Unul […]
Distribuie!
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Raportul Rockefeller 2010: Covid-19, dictatura globală și Noua Ordine Mondială

“În 2014, jurnalistul de investigație Harry Vox a prezis o pandemie globală planificată și a spus de ce „clasa conducătoare” va face așa ceva:


„Nu se vor opri la nimic pentru a-și completa setul de instrumente de control. Unul dintre lucrurile care lipsiseră din trusa lor de instrumente sunt carantinele și starea de asediu. Planul este de a infecta sute de mii de oameni cu acesta și de a crea următoarea fază de control.”

„Scenariu pentru viitor”


Acest renumit cercetător se referă la un document celebru al Fundației Rockefeller în care tot ceea ce vedem că se întâmplă acum este literalmente prezis în detaliu: pandemia globală, blocajele, prăbușirea economiei și impunerea controlului autoritar.

Totul este descris cu o acuratețe terifiantă … cu zece ani înainte să se întâmple! Pandemia din 2020 este descrisă în detalii îngrozitoare în „Scenariul pentru viitor” de Fundația Rockefeller scris în 2010.

Documentul este intitulat „Scenariu pentru viitorul tehnologiei și dezvoltării internaționale”. (9)

Asta spune totul: un scenariu pentru viitor. Are un capitol numit „LockStep” în care o pandemie globală este raportată ca și cum s-ar fi întâmplat în trecut, dar care este în mod clar intenționată ca o repetiție pentru viitor.

Operațiunea Lockstep a Fundației Rockefeller

„Scenariul pentru viitor” continuă cu compararea a două răspunsuri diferite la pandemia prevăzută: SUA doar „descurajează puternic” oamenii să călătorească cu avionul, în timp ce China a impus o carantină obligatorie pentru toți cetățenii. Primul răspuns este acuzat de răspândirea virusului și mai mult, în timp ce este lăudată impunerea unui blocaj sufocant. Apoi se descrie implementarea controlului totalitar:

În timpul pandemiei, liderii naționali din întreaga lume și-au flexat autoritatea și au impus reguli și restricții stricte, de la purtarea obligatorie a măștilor faciale până la verificarea temperaturii corpului la intrări, până la spațiile comune, cum ar fi gările și supermarketurile.

În mod clar, flexibilitatea autorității este răspunsul dorit. Dar se agravează, conform acestui „Scenariu al Viitorului”:

„Chiar și după ce pandemia a dispărut, acest control și supraveghere mai autoritară a cetățenilor și a activităților lor s-au blocat și chiar s-au intensificat.”

„În țările dezvoltate, această supraveghere sporită a luat multe forme: ID-uri biometrice pentru toți cetățenii, de exemplu, și o reglementare mai strictă a industriilor cheie a căror stabilitate a fost considerată vitală pentru interesele naționale.” Potrivit Fundației Rockefeller, o pandemie globală trebuie să aibă ca rezultat un control sporit, în care oamenii își cedează cu bucurie libertatea, pentru a se simți din nou în siguranță.

Manual pentru control global

Acum că pandemia anunțată este într-adevăr aici, aceeași Fundație Rockefeller a prezentat pasul doi: un manual despre cum să pună în aplicare noi sisteme de control în timpul acestei pandemii. Numai când toate rețelele de control necesare sunt la locul lor, lumea se poate deschide din nou.

Când combinați cele două documente Rockefeller, vedeți planul:

1) Mai întâi, ei anunță o pandemie globală cu un coronavirus și spun la ce ar trebui să conducă: un nivel cu totul nou de control autoritar.

2) În al doilea rând, ei dau pași practici cu privire la modul de aplicare a acestui sistem de control.

Acestea sunt ilustrații și citate din ghidul lor:

„Aplicațiile digitale și software-ul de urmărire protejat de confidențialitate ar trebui utilizate pe scară largă pentru a permite o urmărire mai completă a contactelor.”

„Pentru a controla pe deplin epidemia Covid-19, trebuie să testăm majoritatea populației săptămânal.”

Conform „Scenariului viitorului”, întreaga populație mondială ar trebui să obțină un ID digital care să indice cine a primit toate vaccinurile. Fără vaccinări suficiente, accesul la școli, concerte, biserici, transport public etc. va fi refuzat.

Acum, în 2020, exact asta solicită Bill Gates și multe guverne.

Contactele tuturor trebuie verificate

Într-un videoclip guvernamental difuzat (10) vedem o conversație între fostul președinte american Bill Clinton și Andrew Cuomo, guvernatorul statului New York. Ei discută despre cum să creeze un sistem de control mare pentru a testa întreaga populație și pentru a verifica toate contactele lor. Ei discută despre cum să construiască o armată pentru a realiza acest sistem de control.

„Trebuie numiți sute și sute de agenți de control. Testează pe toată lumea și apoi își verifică toate contactele. Acest lucru nu s-a mai făcut până acum pe această scară. Aceasta este o armată de interogatori care vor verifica contactele tuturor.” – Andrew Cuomo

Un nivel cu totul nou de control global

Bill Gates a precizat, de asemenea, că numai persoanele care au fost vaccinate împotriva Covid-19 ar trebui să aibă voie să călătorească, să meargă la școală, să participe la întâlniri și să lucreze. (11) ID-urile digitale ale vaccinului sunt deja în curs de dezvoltare (12), iar Gates are un brevet asupra tehnologiei care face posibilă urmărirea corpului unei persoane oriunde. Această tehnologie se numește WO2020-060606 (13). În plus, Gates vrea să înființeze o rețea globală de monitorizare, care să urmărească toți cei care au intrat în contact cu Covid-19 (14).”[1]

Noua Ordine Mondială: Covid-19, frica, sfârșitul libertăților și dictatura globală

“Statul-coșmar COVID-19: Cum a fost aruncată Omenirea peste noapte în cea mai cruntă Dictatură

Autor: Adrian Pătrușcă

 

Individul nu mai este apreciat și sancționat pentru faptele și gesturile sale, ci după starea sa de sănătate. O distopie pe care nici Orwell nu a putut-o imagina.

O disecție pe trupul muribund al societății occidentale efectuată de bisturiul lucid al sociologului Shmuel Trigano pentru Le Figaro.

 

Odată apărută relaxarea, a devenit posibil să luăm puțină distanță pentru a reflecta la strania experiență pe care am trăit-o. Aș vrea să abordez aspectul politic al fenomenului. Terapia publică imaginată de guverne a implicat dispozitive de poliție și de supraveghere fără precedent.

Aș dori să le privesc din exterior, în mod obiectiv, fără intenția profilactică ce le animă și pe care toată lumea (sau aproape) le înțelege.

Un sistem de putere de un tip nou a fost instituit în această perioadă. Nu se aplica bunurilor sau serviciilor, ci condiției înseși a existenței, trupurilor indivizilor, care, pentru că erau bolnavi (sau puteau fi), s-au văzut privați de libertatea de a se deplasa, împiedicați de la socializare și chiar de la paternitate, până la a deveni niște obiecte anonime ale unei urmăriri digitale care le supraveghează faptele și gesturile.

A te vedea oprit și sancționat pentru că ai ieșit pe stradă și nu ai respectat izolarea are ceva fantastic în sine, apropiat de SF.

Faptul ca o maladie sau starea de sănătate să depindă de o responsabilitate pentru care trebuie să dai socoteală, este ceva cu totul nou.

La fel, a interzice persoanelor de peste 70 de ani de a se îndepărta de domiciliile lor. Înseamnă asta că vârsta însăși constituie o contravenție, în condițiile în care contaminarea și vârsta nu țin de alegere, ci de o condiție suferită pasiv?

Și protocolul de izolare, în cele mai mici detalii, inclusiv spațiul vital de care se bucură un individ în spațiul public (calificat „distanțare socială”) are ceva dantesc.

Cum să definești această nouă regulă? Ea este „ad personam” și nu are aplicabilitate universală. Acum nu mai sunt rasa ori religia cele care îl închid pe individ, ci starea sa de sănătate? Este un criteriu care ține de determinism, și nu de libertate.

În măsura în care acest regim nu mai depinde de un sistem medical (în cadrul unui spital), ci statal (spațiul public) el poate fi calificat în mod obiectiv drept regim polițienesc.

Este astfel prin modul în care își impune legea, adică teroarea, frica, panica la instaurarea căreia au contribuit declarațiile alarmiste ale puterii.

Această teroare a fost autoritatea absolută, de genul celor de care asculți fără constrângeri, ca de pildă din convingere sau rațiune, fără a întreba sau – cu atât mai puțin – a te revolta.

Această autoritate, de natură și anvergură politică, s-a bazat totuși pe o altă autoritate, cea a comisiilor de experți medicali, în spatele cărora puterea politică s-a ascuns de-a lungul acestei crize.

Aceasta lua deciziile: autoritate intangibilă, deoarece era nepolitică, netrebuind să dea socoteală decât comunității de cercetători. Prin urmare, deținătoare a unei puteri fără limite, confirmate în plus de aureola invincibilă a Științei, cu atât mai mult cu cât această știință se ocupa de viață și de moarte.

O asemenea putere este fără precedent pe scena politică, asemănătoare cu abuzul de putere juridică, ce caracterizează viața cetățenească, în care decizia depinde de un areopag de judecători (medici în cazul nostru), luând decizii fără a fi fost aleși, nici controlați.

(În Franța și Italia, problema de a ști dacă oamenii în vârstă trebuie intubați sau nu a făcut să planeze spectrul evoluției situației către un drept de viață și de moarte).

Controversa din Franța în jurul profesorului Raoult (promotorul tratamentului cu clorochină – n.r.) a avut din acest punct de vedere o consecință benefică, deoarece a arătat că Știința nu este infailibilă și că ascunde disensiuni, școli de gândire, grupuri care se înfruntă.

A arătat că Știința este animată de mize de putere și de conflicte de interese. La fel ca în politică.

Amenințarea unui „al doilea val” (în septembrie, cu zeci de mii de morți, anunțați ici și colo), arată că sistemul se perpetuează chiar și în relaxare, deși „valul doi” este doar o ipoteză, nu o certitudine („științifico-fantastică”, spune profesorul Raoult).

Unul dintre cele mai uimitoare aspecte ale acestui sistem se manifestă în plan economic: faptul de a asculta exigențelor sanitare ar trebui să fie gratifiant, însă el te aruncă, după cum ești puternic sau sărman, în ruină sau în sărăcie.

Și aici, uluirea este maximă: totul mergea (mai mult sau mai puțin) bine, apoi deodată totul s-a prăbușit și ne găsim cufundați într-o uriașă adversitate.

Regimul politic al pandemiei nu conferă astfel nici un avantaj membrilor săi, în afara celui de a trăi (în condițiile în care rata mică a mortalității pe plan general nu este ceea ce experții în statistică anunțau).

Supraviețuirea economică va depinde în aceste condiții de subvenții, de amânări de datorii etc., care vor face din Stat marele și unicul distribuitor al unui minimum vital.

Regimul pandemiei dorea să salveze populația cu prețul aruncării sale într-o prăpastie economică, atentând adică la susbzistența însăși a izolaților, din fericire scăpați (dar nimeni nu ar putea spune care ar fi fost situația, fără izolare).

În ceea ce privește exercitarea puterii, aceasta a fost încredințată artei cuvântului și dispozitivelor care o propagă, adică media de informare, care, în această perioadă, nu au vorbit decât de acest subiect, uitând de restul lumii și sporind angoasa populației.

La începutul epidemiei, presa a răspândit anunțul a sute de mii de morți posibili, anunț confirmat de OMS și de comunicările Chinei, și nu a încetat să revină de-a lungul timpului cu statistici zilnice.

Nimeni nu a spus limpede că s-ar putea ca modelele matematice ale „experților” să fie greșite.

Ieșirea din izolare se plătește cu un plus de control pe teren (de către poliție, armată în unele țări): autorizații de ieșire și deplasare pe anumite distanțe, dreptul de a folosi mijloacele de transport în comun vor perpetua astfel aplicarea polițienească a consemnelor.

De remarcat și că acest model de putere a generat o iluzie a comunității și a socializării, o socializare „virtuală”. Ea ne eliberează de greutatea corpului și de spațiu, reconstruindu-le în conformitate cu codurile de mediatizare, adică ale substituirii vieții reale cu o viață imaginară, eludând reflexivitatea socializării reale.

Decantarea acestei experiențe de coșmar va fi lungă. Să sperăm că ea nu va prejudicia ceea ce ar putea fi viitorul și care există deja în regimul totalitar chinez, care pare să fi servit de model (deși în mod subconștient) statelor occidentale.”[2][3]

Discuţiile din cadrul Event 201 sunt revelatoare pentru ce ne aşteaptă: centralizare, control, cenzură. Criza Covid-19, doar un început

“În 18 octombrie 2019, Centrul pentru Siguranța Sănătății (Center for Health Security) John Hopkins din SUA, în colaborare cu Forumul Economic Mondial și Fundația Bill și Melinda Gates, a realizat un „exercițiu ficțional” numit Event 201, în care se simula o pandemie mondială. În acest „exercițiu ficțional” pandemia era provocată de un nou coronavirus.

Pe youtube, pe canalul official centerforhealthsecurity au fost încărcate mai multe filmări cu discuțiile care au avut loc atunci. Vedeți pe site-ul Centrului pentru Siguranța Sănătății prezentarea evenimentului și recomandările adoptate.

 

Recomandările adoptate acolo le-am văzut cu toții aplicate în actuala așa-zisă pandemie Covid-19. Este interesant punctul 7 al acestora, care precizează:
Este necesar ca guvernele și sectorul privat să acorde o mai mare prioritate dezvoltării metodelor de a combate dezinformarea și greșita informare înainte de următoarea pandemie. Este necesar ca Guvernele să facă parteneriat cu mijloacele de informare în masă tradiționale și cu rețelele de socializare pentru a cerceta și dezvolta metode de a contracara informațiile greșite. Asta va cere dezvoltarea capacității de a umple mijloacele de informare în masă cu informație rapidă, exactă și coerentă.

Va fi necesar ca autoritățile sanitare să lucreze cu angajatori privați și cu conducători de încredere din comunități, cum ar fi conducători religioși, pentru a distribui informații către angajați și cetățeni. E necesar ca oameni de încredere, influenți, din sectorul privat să creeze capacitatea de a întări mesajul public, a ține sub control zvonurile și dezinformarea și de a amplifica informația credibilă pentru a susține comunicările oficiale de urgență.

 

Va fi necesar ca agențiile sanitare naționale să lucreze în colaborare cu Organizația Mondială a Sănătății pentru a dezvolta rapid mesaje coerente către public. Este necesar ca mass-media să-și asume sarcina de a da prioritate mesajelor de la autorități și de a suprima mesajele false, inclusiv cu ajutorul tehnologiei.”

Isteria Covid-19 s-a creat anume prin aplicarea acestor recomandări. Mureau zilnic 140 de oameni de cancer în România, dar asta nu interesa pe nimeni, însă problema noului coronavirus era subiect de primă importanță pentru presa românească chiar înainte să avem vreun decedat din cauza acestui virus în România. Aceasta se explică prin inundarea presei cu știri despre noul virus, pusă la cale pe plan mondial, conform recomandărilor adoptate la Event 201, de pregătire pentru o posibilă pandemie.

Ștergerea unor filme de pe youtube sau vimeo este tot o urmare a recomandării de la Event 201 de a se suprima așa-numitele mesaje false, de fapt mesajele care sunt contrare liniei oficiale. Pe lângă suprimarea brutală, există probabil și metode mai subtile de a se da prioritate mesajelor oficiale: articolele/filmările care nu convin nu sunt totdeauna șterse de pe internet, dar se poate aranja să nu apară în căutările google sau youtube.

Filmul de mai jos (subtitrat în limba română) cuprinde un rezumat al discuțiilor care au avut loc la Event 201.

Iată și transcriptul acestui film:

Anual apar cam 200 de epidemii la care e necesar ca Organizația Mondială a Sănătății să reacționeze. E necesar să fim pregătiți pentru o molimă care să se întindă pe întregul Pământ (pandemie).

Reporter: A început la porci care păreau sănătoși, cu luni sau poate ani înainte. Un nou coronavirus s-a răspândit pe tăcute în şepteluri. Treptat, crescătorii de porci au început să se îmbolnăvească. Oamenii infectați prezentau probleme respiratorii, cu simptoame plecând de la cele ale unei gripe banale la pneumonie severă. Cei mai bolnavi aveau nevoie de terapie intensivă. Mulți au murit. Experții cad de acord că dacă nu este repede controlat, poate duce la o pandemie severă, care va afecta întregul Pământ. A fost înființat un comitet de urgență ca să răspundă la pandemia CAPS.

Anita Cicero (Centrul pentru Siguranța Sănătății John Hopkins): Misiunea comitetului de urgență al pandemiei e să ofere recomandări cu privire la marile probleme care apar ca urmare a unei pandemii în desfășurare. Comitetul este compus din lideri experimentați din lumea afacerilor, sănătate publică și societatea civilă.

Caitlin Rivers (Centrul pentru Siguranța Sănătății John Hopkins): Numărul cazurilor s-ar putea dubla într-o săptămână și înmulți de 16 ori într-o lună, dacă nu suntem în stare să oprim răspândirea. Am ajunge la jumătate de milion de cazuri, care ar putea să continue să crească exponențial. În 3 luni ne-am putea apropia de 10 milioane de cazuri.

Tom Inglesby (Centrul pentru Siguranța Sănătății John Hopkins): De unde să începem? Se pare că va fi o pandemie severă. Și apar probleme care pot fi rezolvate doar prin colaborare între guverne și mediul de afaceri din întreaga lume.

Reportaj (ficțional) GNN (canal ficțional de televiziune): Știam de viruși de felul CAPS existenți în animale și oameni de zeci de ani. Dar n-am izbutit să dezvoltăm un vaccin aprobat. Desigur, există tehnologii noi care pot ajuta. Dar va fi complicat. Nu sunt optimist cu privire la posibilitatea de a avea un vaccin gata în timpul acestei pandemii.

Tom Iglesby: Pentru acest comitet problema este: Cum să distribuie guvernele, firmele și organizațiile internaționale antivirale și echipamente medicale astfel încât să ajungă la cei care au cea mai mare nevoie?

Adrian Thomas (Johnson & Johnson – firmă mondială de echipamente medicale): În domeniul nostru ne-am ocupat de studiul procurării celor necesare pentru un fond global. E nevoie de un mecanism centralizat, capabil din punct de vedere financiar să procure în numele fiecărei țări necesarul de care este nevoie. Al doilea aspect: este foarte important pentru sectorul de afaceri, pentru producătorii de antivirale să avem o situație limpede cu ce avem nevoie, unde avem nevoie și cine ia deciziile.

Sofia Borges (Fundația ONU): Având în vedere că țările cele mai afectate sunt cele cu venituri mici și mijlocii, cred că unde există acces inegal la tehnologii și bani, ONU are un rol global, fiind recunoscută internațional. 193 de țări din cele 195 de țări ale lumii sunt membre ONU.

Cristopher Elias (Fundația Bill și Melinda Gates): Un stoc mondial ar ajuta cu siguranță la o alocare mai judicioasă și strategică, dar realitatea este că nu avem capacități logistice, nici măcar la ONU, de a aduce materialele într-un loc sau altul. Aici e domeniul în care e nevoie de o colaborare între organizațiile internaționale, precum Organizația Mondială a Sănătății, și sectorul privat, care folosește zilnic aceste lanțuri de aprovizionare pentru diferite scopuri, știe unde se află materialele și ia hotărârile inteligente despre cum să le aloce la oamenii care au nevoie de ele, în locurile în care este nevoie mai mult și lucrează împreună cu sectorul industrial pentru a duce aceste materiale acolo unde este necesar să ajungă.

Eduard Martinez (Fundația UPS): Vreau să subliniez: colaborarea între distribuitori sau firme care au mari lanțuri de aprovizionare poate adăuga multă eficacitate întregului proces.

Avril Haines (fostă reprezentantă a Consiliului Național de Securitate din SUA): Întrebarea este dacă prin acest mecanism internațional este posibil să se promoveze angajamente față de acțiuni cât mai rapide posibil și să fie convinși oamenii că dacă vor contribui mai mult, au o șansă mai bună să ocrotească sănătatea populației întregii lor țări?

Jane Halton (grupul bancar ANZ): Un aspect este foarte limpede: o mare parte din producție va fi deja contractată. Este aproape neîntâlnită situația ca oamenii să înceapă să producă ceva fără să aibă o siguranță că acele produse se vor consuma. Aceasta nu e ceva ce poate fi controlat de guverne. Guvernele, într-o situație de urgență, pot folosi un lanț de aprovizionare deja existent.

Stephen Reed (Centrul pentru Controlul Bolilor SUA): Cred că putem cădea de acord că nu este de așteptat ca guvernele să cumpere materiale pentru un stoc centralizat mondial fără să rețină o bună parte pentru ele însele.

Reportaj (ficțional) GNN: Autoritățile sanitare au emis sfaturi de călătorie în timp ce unele țări au interzis călătoriile în zonele cele mai afectate. Ca rezultat, firmele care se ocupă de călătorii au primit o mare lovitură. Rezervările pentru călătorii au scăzut cu 45%. Multe zboruri au fost anulate. Efectul se simte și în sectorul de servicii. Guvernele care se bizuie pe turism pentru o mare parte a economiei lor sunt afectate în mod special. Restricțiile în ceea ce privește călătoriile și transportul au urmări economice profunde.

Tom Ingelsby: Cum ar putea conducătorii politici, cei din lumea afacerilor și a organizațiilor internaționale să cântărească riscul unei boli care se agravează datorită deplasării continue a oamenilor în lume comparativ cu riscul unor urmări economice profunde datorate unei interziceri a călătoriilor și a negoțului?

Tim Evans (fost reprezentant al Băncii Mondiale): Dacă unii cred că ONU poate rezolva asta, ne amăgim cu privire la puterile ONU. Este foarte important să determinăm pentru toate aceste industrii și partenerii lor de afaceri o conducere eficace care să fie descentralizată, dar care are o responsabilitate comună. Și aceasta este necesar să aibă susținerea conducerii politice.

Martin Knuchel (Lufthansa – companie de transporturi aeriene): e necesar să lămurim care călătorii sunt esențiale și care nu. Altminteri, dacă ajungem la 20% rezervări pe o perioadă lungă, compania se va prăbuși.

Cristopher Elias: Sunt probleme complicate, într-o lume foarte interdependentă. Sunt linii de aprovizionare care e necesar să aducă marfa la timp. E nevoie să ne gândim câtă flexibilitate există în cadrul acestor linii de aprovizionare și să ne asigurăm că vor continua să funcționeze. Asta va avea nevoie de cunoștințe specifice, pe care numai sectorul privat le are. ONU poate juca un rol de coordonare și înlesnire, dar firmele particulare știu unde se află bunurile necesare, unde și cum pot fi transportate. Și acesta este un fel de parteneriat public-privat pe care nu prea l-am avut. Și este necesar ca în această criză să se realizeze foarte repede.

Reportaj (ficțional) GNN: Nu am rămas fără bani. Încă. Dar ne îndreptăm într-o direcție primejdioasă și este necesar să se transforme ceva.

Tom Ingelsby: Deci politica pe care o discutăm în acest comitet este cum să fie stabilite prioritățile pentru resursele financiare. Sunt unele aspecte pe care nu putem să le lăsăm să se prăbușească? Care sunt prioritățile? N-avem bani să plătim pentru toate problemele urgente.

George Gao (China): Deci avem nevoie de bani. Unde sunt banii? Guvernele pot oferi niște bani. Cei din sectorul privat, unii dintre voi care vă aflaţi aici, au ceva bani. Dar e nevoie de o coordonare.

Latoya Abbot (Mariot International – lanț hotelier): Hotelurile vor fi paralizate. Știm că afacerile hoteliere reprezintă 5% din PIB.

Stephen Reed: Este necesar ca guvernele să fie gata să se ocupe de probleme care ies din sfera obișnuită. E necesar să fim ca pe picior de război.

Brad Connet (Henry Schein – multinațională medicală): Este necesar să estimăm antreprenorii puternici, să vedem dacă guvernele, prin înlesniri fiscale și subvenții, pot încuraja producerea acestor bunuri. Se poate petrece rapid. Un plan de tip Marschall, nu-i spunem exact așa, dar un plan Marschall e necesar să intre în funcțiune și să stimuleze o transformare foarte rapid.

Reportaj (ficțional) GNN: Statele reacționează în feluri diferite în ceea ce privește gestionarea dezinformării imense care circulă pe internet. În unele cazuri, blocări limitate ale internetului au fost făcute pentru a liniști panica.

Tom Ingelsby: Cât control al informațiilor e necesar să existe? Și de către cine? Și cum ar putea fi contestate în mod eficace falsele informații? Și dacă informațiile false vin de la firme ori guverne?

Hasti Taghi (NBC Universal – companie de televiziune): Cred că este important să existe o comunicare constantă cu toate unitățile de îngrijire medicală unde acești pacienți sunt tratați, dacă apare o panică în masă.

Matthew Harrington (Edelman – firmă de relații publice și consultanță în marketing): În acest moment, platformele de social media este necesar să facă un pas în față, să-și asume faptul că sunt o platformă tehnologică și nu un difuzor de mesaje. Este necesar ca ele să fie un participant în transmiterea de informații corecte și să facă parteneriat cu comunitatea științifică și medicală pentru a da greutate informațiilor corecte. Pentru că nu e imposibil să se pună duhul dezinformărilor și informărilor greșite înapoi în sticlă.

Lavan Thiru (Autoritatea Monetară din Singapore): Un aspect despre care n-am vorbit și despre care este timpul să vorbim sunt pașii care este nevoie să fie făcuți de guverne pentru a impune eliminarea știrilor false.

Jane Halton: Personal nu cred că cenzura este folositoare ori de dorit. Avem câteva strategii. Una este de a ne bizui pe sursele de încredere de informații, pe care să le susținem cu echipamente, să le furnizăm fapte pe care ele le pot transmite mai departe. Dar este necesar să ne gândim și la un răspuns tehnologic la aceasta.

Epilogul scenariului (prezentat de o actriță): Rezultatul epidemiei CAPS din Event 201 a fost catastrofal. 65 de milioane de oameni au murit în primele 18 luni. La început focarul de infecție a fost mic și părea controlabil, dar apoi a început să se răspândească în mahalalele sărace din metropolele aglomerate. Din acel moment, răspândirea molimei a devenit explozivă. În 6 luni au apărut cazuri în aproape fiecare țară. Economia mondială a fost în cădere liberă. Produsul Intern Brut a scăzut cu 11%. Indicii bursieri din toată lumea au scăzut cu 20%-40%. S-a creat o atmosferă de frică și așteptări modeste. Afacerile nu au urmărit să se dezvolte, băncile nu acordau împrumuturi, fiecare aștepta să treacă furtuna. Economiștii spun că harababura economică va dura ani de zile, poate un deceniu. Urmările tăcute, neîncrederea în guvern, în presă, distrugerea coeziunii sociale, pot dura încă și mai mult. Este cazul să ne întrebăm: Chiar era necesar să fie atât de rău? Sunt aspecte pe care le-am fi putut face în cei 5-10 ani de dinaintea molimei care ar fi ușurat urmările catastrofale? Credem că răspunsul este DA. Suntem noi, omenirea, gata să facem munca grea de care este nevoie pentru a ne pregăti de viitoarea pandemie?”[4][5]

SURSE

  1. https://invictuswebmedia.com/2020/10/18/dovada-ca-pandemia-a-fost-planificata-cu-un-scop
  2. https://evz.ro/statul-cosmar-covid-19-cum-a-fost-aruncata-omenirea-peste-noapte-in-cea-mai-crunta-dictatura.html
  3. https://evz.ro/statul-cosmar-covid-19-cum-a-fost-aruncata-omenirea-peste-noapte-in-cea-mai-crunta-dictatura.html/2
  4. http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=24927
  5. https://mariusmioc.wordpress.com/2020/04/17/eveniment-201-exercitiu-fictional-organizat-de-centrul-pentru-securitatea-sanatatii-chs-de-la-universitatea-johns-hopkins-in-octombrie-2019-in-colaborare-cu-forumul-economic-mondial-si-fundatia-b
  6. Foto: Internet

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Citiți și...

Benjamin Disraeli, Prim-Ministru britanic: "Oamenii de stat ai acestui secol nu au de-a face numai cu guverne, împarați, regi și miniștri, ci și cu societăți secrete, elemente ce trebuie luate în seamă. În definitiv, aceste societăți secrete pot nimici toate acordurile politice."
Bancherii s-au întâlnit în secret la Londra pentru a plănui să elimine cash-ul
Un interviu istoric revelează mari secrete de securitate națională, care au fost preluate de la extratereștri
Șeful Mossad: Israelul are "ochi și urechi" pe teren în Iran
Jurnalisti retinuti ilegal la intalnirea Grupului Masonic Bilderberg din 29 mai - 1 iunie 2014 ! Ziaristii oficiali care au fost prinsi ca discutau cu jurnalistii infowars.com au fost imediat dati afara din delegatia Bilderberg ! Atat de teama le este globalistilor de presa libera !
Turcia. Erdogan boicotează ambasadorul SUA
Illuminati au inceput sa minta oamenii cu "racirea globala si era glaciara"! Dupa ce timp de 20 de ani s-a propagat minciuna "incalzirii globale", acum ei schimba manipularea! Totul pentru ca oamenii sa aiba aceeasi stare de frica, de necunoscut!
Hackerii au spart adresa de e-mail a sefului CIA si a sefului Departamentului Securitatii Nationale (DHS) !
Rusia acuză Statele Unite de încălcarea suveranității Siriei
Piramida Iluminatilor - cele zece structuri prin care se manipuleaza oamenii ! Pe acestea se bazeaza actuala societate "democrata" a capitalismului !
Ungurii au reușit să învingă Statul Paralel aducând naționaliștii la conducerea țării
23 decembrie 1913 – Este creată Rezerva Federală (FED), care, de fapt, nu este nici federală, nici rezervă, ci este doar o bancă privată. Înființarea ei s-a decis în cadrul unei întâlniri secrete din 1910, în Jekyl Island, Georgia, de către un grup de bancheri şi oameni politici, printre care se afla şi Edward Mandell House
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR): Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dir.org.ro