SUA au construit în secret avioane de luptă folosind tehnologie extraterestră

Distribuie!
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

“ÎN MOMENTUL DE FAȚĂ ARMATA AMERICANĂ DEȚINE AERONAVE CU CAPACITĂȚI ULUITOARE CARE O TRANSFORMĂ ÎNTR-O SUPER-PUTERE GLOBALĂ EXTREM DE PERICULOASĂ

Armata americană dispune în momentul de față de foarte multe arme secrete și detehnologii foarte avansate. Se vorbește foarte mult de faptul că americanii ar aveaavioane de luptă avansate tehnologic până la generația a 5-a, dar de fapt ei dețin în secret aeronave de generația a 6-a sau chiar a 7-a.


Conform omului de știință Richard Boylan, citat de drboylan.com, armata americană a ținut în secret proiecte ale unor aeronave de top pentru construirea cărora s-au folosit detehnologia extraterestră. Printre aeronavele proiectate folosind această tehnologie, se numără: Aurora, TAW-50 sau Nautilus, toate trei fiind avioane de luptă realizate în formă de triunghi.

Aurora este o aeronavă de dimensiuni moderate ce funcționează atât cu combustibil convențional, cât și cu ajutorul unui sistem de propulsie antigravitațional. Aurora se poate deplasa și în spațiu, regretatul om de știință Michael Wolf de la Consiliul Național de Securitate al SUA, susținând chiar faptul că Aurora poate merge și pe Lună.


TR-3B Astra este o aeronavă antigravitațională în formă triunghiulară, de foarte mari dimensiuni aflată în prezent în flota Statelor Unite ale Americii. Este un fel de „farfurie zburătoare” cu propulsie nucleară, a cărei primă versiune a fost operațională încă din anul 1962.

Nautilus este o altă navă spațială militară secretă a americanilor, care de această dată operează prin impulsuri magnetice. Nava este ținută în Utah într-un sediu secret și de două ori pe săptămână este condusă de astronauți americani și ruși până la o stație militară secretă inteligentă aflată de peste 30 de ani adânc în spațiu. Nautilus este utilizat de americani și pentru operațiuni de supraveghere foarte rapide.

Taw-50 este un bombardier spațial antigravitațional hipersonic. A fost dezvoltat la începutul anilor 1990 de către Lockheed Martin și Northtrop și are niște capacități absolut uimitoare. Se deplasează cu o viteză uluitoare de peste 60.000 de km/h și astfel depășește viteza sunetului de 50 de ori, poate merge în spațiul cosmic, este alimentat cu energie nucleară și poate transporta bombe, dar și rachete în caz de război. În prezent, armata americanăare 20 de Taw-50 în arsenalul său.

Oamenii de știință cred că aceste nave ale americanilor pot fi ale extratereștrilor sau cel puțin au fost proiectate folosind tehnologie extraterestră. Cum au reușit americanii să intre în posesia acestei tehnologii rămâne încă un mister neelucidat. Toate aceste tehnologii se crede că au fost dezvoltate în baza militară secretă Area 51, zonă declarată inexistentă în încercarea americanilor de a ține curioșii cât mai departe de misterioasa unitate militară și de proiectele lor ultrasecrete.”[1]

Programul Aurora și ASTRA TR-3B – aeronava triunghiulară antigravitațională

“În ultimii ani, nenumărate persoane au relatat că au văzut obiecte zburătoare de forme ciudate (inclusiv triunghiulare) și având traiectorii spectaculoase. Fără a contesta câtuși de puțin existența OZN-urilor de origine extraterestră, trebuie să facem precizarea că unele dintre asemenea aeronave sunt în realitate deținute și utilizate în cel mai mare secret de guvernul american.

Numai prin curajul extraordinar al unor oameni care au lucrat în diferite baze militare secrete, adevărul referitor la aceste aparate de zbor a putut să iasă la iveală, aceasta fiind poate de natură să grăbească viitoarea lor utilizare în cadrul societății civile, în folosul întregii omeniri.

Este vorba aici nu doar de utilizarea aeronavelor în sine, ci în primul rând despre tehnologia care stă la baza sistemului lor de propulsie – tehnologie care mai este numită și „tehnologia neagră” și care, aşa cum menționează Steven Greer în lucrarea sa Adevărul ascuns, Informații interzise, este cu circa 10.000 de ani mai avansată decât tehnologia spațială utilizată la scară largă în momentul de față pe glob.

În acest sens, este foarte interesantă relatarea unui specialist american care a lucrat într-o bază militară secretă de pe lângă Groom Lake City cu privire la o tehnologie aviatică de neimaginat pentru publicul larg, pe care o dețin deja americanii. Întrucât această relatare, care inițial a fost publicată online la adresa http://www.darkgovernment.com/news/tr-3b/ nu mai este accesibilă în prezent la adresa respectivă, o oferim în cele ce urmează:

„Un prieten mi-a spus la un moment dat că nu va uita niciodată imaginea aeronavei TR-3B din baza Papoose, care arată exact ca una extraterestră. Neagră ca smoala, de formă triunghiulară, TR-3B a fost rareori menționată (iar aceasta doar în șoaptă) în Groom Lake, unde el a lucrat. La un moment dat, aeronava a zburat peste pista Groom Lake într-o tăcere deplină și, ca prin farmec, ea s-a oprit brusc deasupra zonei S-4. Ea a plutit în tăcere în aceeași poziție timp de aproximativ 10 minute, după care s-a lăsat lin pe asfaltul pistei. Uneori, o coroană strălucitoare de culoare albastru-argintiu înconjura circumferința masivă a TR-3B. Modelul operațional este de aproximativ 183 de metri în diametru.

Aparatul de zbor TR-3B mai are și numele de cod ASTRA. Primul zbor operațional de recunoaștere tactică a avut loc la începutul anilor ’90. Platforma nucleară triunghiulară a aeronavei a fost realizată în cel mai mare secret în cadrul Programului AURORA, ea fiind finanțată cu bani din „bugetul negru” (au fost investiți în acest proiect cel puțin 3 miliarde de dolari). „Aurora” este și acum cel mai secretizat program aerospațial american iar TR-3B este cel mai „exotic” vehicul care a fost creat în cadrul Programului Aurora, care este finanțat și coordonat de către NSA (Agenția Națională de Securitate), NRO (Oficiul Național de Recunoaștere) și CIA (Agenția Centrală de Informații).

Funcţionalitatea navei triunghiulare TR-3B nu este deloc o ficțiune, ea a fost construită cu o tehnologie ce era deja disponibilă pe la jumătatea anilor ’80. Așadar, nu orice OZN reperat este neapărat de origine extraterestră.

Materialul cu care este acoperită pe exterior aeronava TR-3B este un polimer reactiv la semnalele electrice de tip radar, care își poate schimba reflectivitatea, absorbția radar și culoarea. Acest polimer, atunci când este folosit în combinație cu anumite sisteme electronice interne ale lui TR-3B, îi pot da vehiculului un asemenea aspect astfel încât să arate pe ecranul radarului precum o navă de mici dimensiuni sau un cilindru zburător.

Un inel circular, umplut cu plasmă de accelerație, care poartă numele de Întrerupătorul Câmpului Magnetic (Magnetic Field Disruptor – MFD), înconjoară compartimentul rotativ al echipajului și depăseşte orice tehnologie actuală cunoscută. Laboratoarele Sandia și Livermore au dezvoltat această tehnologie secretă, iar guvernul [american] va face totul ca să o protejeze.

Plasma generată de aducerea mercurului la 250.000 de atmosfere și la o temperatură de -123 grade Celsius, dacă este accelerată la 50.000 de rotații/min, devine o plasmă supraconductoare, rezultatul final al acestui proces fiind anularea gravitației (levitația). Mai exact, prin generarea acestui câmp magnetic rotitor, este neutralizat efectul atracției gravitaționale asupra navei într-o proporție de 89 %.

Altfel spus, greutatea acceleratorului circular, precum și toată greutatea din accelerator – capsula echipajului, avionica (aparatura și dispozitivele de navigație și funcționare), combustibilii, sistemele de mediu ale echipajului și reactorul nuclear etc. – sunt reduse cu 89%. Aceasta face ca vehiculul să fie extrem de ușor și să aibă capacitatea de a depăși cu mult performanțele și posibilitățile de manevră ale oricăror aeronave construite până acum (exceptând desigur OZN-urile).

Aeronava TR-3B evoluează la mare altitudine, într-un mod nedetectabil (folosind tehnologia STEALTH), oferind astfel o platformă de recunoaștere cu timp de zbor nedeterminat. Odată ce ajunge (cu o mare viteză) la acea altitudine, nu-i mai trebuie decât foarte puțină forță de propulsie pentru a-și menține altitudinea. În plus, îmi amintesc că la baza secretă din Groom Lake existau zvonuri legate de un element nou, care ar acționa ca un catalizator pentru plasmă.

Având greutatea redusă cu 89%, vehiculul se poate deplasa cu o viteză de 9 Mach [de 9 ori viteza sunetului: aprox. 10.000 km/oră], atât pe verticală, cât și pe orizontală. Sursele mele spun că performanța este îngrădită doar de limitările biologice ale piloților – care sunt multe, având în vedere faptul că forța gravitațională este redusă cu 89%.

Propulsia aeronavei TR-3B este asigurată de 3 propulsoare multimod, ce sunt montate în fiecare colț din partea de jos a platformei triunghiulare (vezi fig…). TR-3B se deplasează cu o viteză de până la 9 Mach (Mach este o unitate de măsură folosită în aerodinamică pentru a exprima viteza unui corp care se deplasează într-un fluid: proiectil, avion, rachetă etc. Viteza Mach 1 este egală cu viteza sunetului în fluidul respectiv; în condiții standard Mach 1 este egal cu 1224 km/h (sau 340 m/s)) până urcă la altitudinea de 120.000 de metri (120 Km), apoi Dumnezeu știe cât de repede se poate deplasa. Cele 3 motoare de rachetă multimod care sunt montate sub fiecare colț al platformei folosesc hidrogen sau metan și oxigen pentru propulsie.

Într-un sistem rachetă care folosește hidrogen și oxigen lichid, 85% din propulsie o asigură oxigenul. Motorul nuclear de rachetă folosește un propulsor termic pe bază de hidrogen lichid și oxigen pentru putere suplimentară. Reactorul încălzește hidrogenul lichid și injectează oxigen lichid prin duze supersonice, astfel încât hidrogenul combustionează în același timp cu oxigenul lichid. Sistemul de propulsie multimod poate opera în atmosferă cu propulsia oferită de reactorul nuclear, în atmosfera superioară cu propulsia pe bază de hidrogen, iar pe orbita circumterestră cu propulsie combinată (hidrogen/oxigen).

Ceea ce trebuie să aveți în vedere este că cele 3 motoare de rachetă propulsează de fapt doar 11% din masa aeronavei Top Secret TR-3B. Motoarele sunt construite de compania Rockwell. Prin urmare, atunci când sunt consemnate apariții de OZN-uri triunghiulare, aceasta nu înseamnă neapărat că ele sunt de origine extraterestră, putând fi vorba și de aparate de zbor ultrasecrete, de genul TR-3B.

Agenția Națională de Securitate (NSA), Oficiul Național de Recunoaștere (NRO), CIA și Forța Aeriană a Statelor Unite (USAF) au creat intenționat o anumită ambiguitate legată de numele acestor aeronave: ele au creat TR-3, care a fost modificat în TR-3A, TR3-B, plus alte 2, 3 sau 4 sufixe care desemnează însă în realitate aeronave complet diferite. Astfel, modelul TR3-B este la fel de diferit față de TR3-A cum este de pildă banana față de struguri. Unele dintre acestea sunt proiectate pentru a avea echipaj uman, altele sunt concepute să funcționeze fără pilot.”

 

Jurnaliștii independenți care dezvăluie, cu mult curaj, toate aceste informații secrete nutresc speranța că apariția acestora pe tot mai multe canale mediatice va ajuta considerabil la „trezirea” în masă a oamenilor față de aceste realități oculte și vor conduce astfel la utilizarea lor pentru binele întregii omeniri.

Pe de altă parte, divulgarea în presă a acestor informații va împiedica și va demonta complet diferitele manipulări despre o eventuală invazie extraterestră sau alte zvonuri similare, care sunt făcute cu scopul de a escamota „operațiunile negre” ale „elitei” satanice a așa-numiților „iluminați”.”[2][3]

Programul Aurora și ASTRA TR-3B – aeronava triunghiulară antigravitațională

ASTRA TR-3B – aeronava triunghiulară antigravitațională

Foto: Internet

SURSE

  1. https://socialmediaromania.altervista.org/sua-a-construit-in-secret-avioane-de-lupta-folosind-tehnologie-extraterestra/
  2. http://roaim.co.nr/?a=articles&p=733
  3. http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7414
  4. Foto: Internet

Donații pentru Departamentul de Informații România (DIR)

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Departamentul de Informații România (DIR) – canalul oficial Telegram. Apăsați butonul “join” pentru a vă abona la canal!

Dragoș Anunnaki – apăsați butonul “join” pentru a vă abona la canal!

Vă invităm să vă înscrieți în grupul Departamentul de Informații România (DIR)!

Citiți și...

James Paul Warburg, francmason, bancher, părinte fondator și director al Băncii Federale de Rezerve, a făcut următoarea declarație în fața Senatului SUA la data de 17 februarie 1950: "Vom avea un Guvern Mondial, fie ca ne place, fie ca nu ne place. Singura întrebare este daca acest Guvern Mondial va fi adoptat prin cucerire sau prin accept"
Vaticanul și cele trei bule papale: 1. Papa este proprietarul întregii planete Pământ; 2. Papa este proprietarul tuturor trupurilor de pe Pământ; și 3. Papa este proprietarul tuturor sufletelor de pe Pământ
UE va aloca 1 milion de euro pentru combaterea presei rusești. UE este deranjată de adevărurile prezentate de presa rusă
Politicianul care investiga cazul emailurilor lui Clinton s-a sinucis
Vladimir Putin: "Occidentul este vinovat pentru instabilitatea din Orientul Mijlociu şi pentru terorismul din Europa"
Cum se falimentează o țară: FMI - Argentina 2001
O vizită în Antarctica, care confirmă descoperirea unei civilizații extraterestre congelate
Șase ore de dezordini și violențe într-o tabără de refugiați din Grecia
O investigație profesionistă, care a durat patru ani, cu privire la dispariția clădirii World Trade Center Building 7, condusă de o echipă internațională de ingineri civili, a concluzionat că povestea oficială a distrugerii clădirii 7 este în întregime falsă
Precum în Matrix: S-a descoperit o metodă de stimulare cerebrală care permite „încărcarea” informațiilor în creier și învățarea ultra-rapidă
Documentarul cenzurat “Plandemia” (“Pandemia planificată”)
Misterioșii „Oameni în Negru”
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR) este o organizație privată de informații și investigații, fără personalitate juridică. Departamentul de Informații România (DIR) a fost creat la data de 15 august 2013. Departamentul de Informații România (DIR) deține o arhivă uriașă.

You may also like...

Citește mai multe:
Așa se face politica! Lider de la Varșovia: “Nu noi am exploatat țările din care provin refugiații ajunși în Europa, nu ne-am folosit de forța lor de muncă și nu noi i-am invitat aici”

Adjuvanții vaccinurilor conțin celule din rinichii maimuței verzi africane precum și din fetuși umani avortați

Miercuri erau 64 de cazuri de rujeolă, joi erau 37

Experimentul Philadelphia şi proiectul Montauk

Dr. Steven Greer: “Cum lucrează, de fapt, Guvernul Secret?”

Închide