Trei tehnici simple de concentrare

Distribuie!
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

„Concentrarea ne ajuta sa ne controlam mintea, care are obiceiul de a hoinari intr-o mare de ganduri, mai mult sau mai putin benefice. Mintea este caracterizata de instabilitate pentru ca trebuie sa proceseze in permanenta informatii, dar si sa gaseasca intotdeauna solutii pentru problemele ce se ivesc.

Mai multe zone din creier trebuie sa participe activ pentru a crea perceptiile, constiinta de sine si pentru a mentine functiile cognitive active, ceea ce inseamna ca se consuma multa energie pentru ca mintea sa ramana activa. Din cauza acestei activitati intense, mintea este atat de instabila.


Vestea buna este ca exista cateva metode prin care iti poti controla, intr-o anumita masura, activitatea mintii. Iata cateva tehnici de concentrare eficiente in acest sens:

1. Suspenda-ti toate gandurile – aceasta tehnica este eficienta pentru linistirea temporara a mintii. Stai intr-o postura relaxanta, inspira adanc si lent de cateva ori, apoi concentreaza-ti atentia asupra locului dintre sprancene, incercand sa indepartezi orice gand se iveste. Incearca sa prelungesti linistea cat de mult poti – nu te descuraja daca nu reusesti sa opresti gandurile decat pentru cateva secunde, e normal. Pe masura ce vei exersa, timpul acesta se va prelungi.


2. Concentreaza-ti atentia asupra unui punct fix – aceasta tehnica te va ajuta sa-ti concentrezi atentia intr-un singur loc, pentru o perioada mai indelungata. Alege-ti unpunct fix – un obiect, un punct de pe perete, ecranul unui dispozitiv. Concentreaza-ti atentia asupra lucrului respectiv fara sa lasi vreun gand sa iti patrunda in minte. Ramai relaxat, nu iti forta ochii, ci uita-te pur si simplu in locul ales si incearca sa iti blochezi gandurile. Practicand acest exercitiu de concentrare in mod regulat, iti vei imbunatati abilitatea de a-ti orienta atentia catre un singur gand, lucru, activitate.

3. Concentreaza-ti atentia asupra respiratiei– poti inchide ochii sau ii poti lasa deschisi, insa e important sa stai intr-o postura relaxanta, in sezut sau in picioare. Nu modifica ritmul respiratiei, ci pur si simplu urmareste-o concentrandu-ti atentia asupra sa. Acest exercitiu te va ajuta, daca il practici de mai multe ori, sa iti stabilizezi mintea in momentele tensionate si sa preiei controlul asupra emotiilor resimtite.”[1]

SURSE

  1. https://www.yogasat.ro/3-tehnici-simple-de-concentrare
  2. Foto: Internet

Donații pentru Departamentul de Informații România (DIR)

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Departamentul de Informații România (DIR) – canalul oficial Telegram. Apăsați butonul „join” pentru a vă abona la canal!

Dragoș Anunnaki – apăsați butonul „join” pentru a vă abona la canal!

Vă invităm să vă înscrieți în grupul Departamentul de Informații România (DIR)!

Citiți și...

Energiile inteligente
Știința confirmă puterea de vindecare a rugăciunii
Antrenamentul pentru a deveni mai atenţi reduce stresul psihologic şi îmbunătăţeşte atât sănătatea mentală, cât şi pe cea fizică
Misterul morţii şi lumea de dincolo
Alchimie: rușii pretind că au creat o tehnologie inovatoare, care ar putea transmuta orice element într-un alt element din tabelul periodic
Gândurile vă cizelează înfăţişarea
Pentru a realiza o veritabilă deplasare în timp la nivelul conştiinţei este necesară o rafinare deosebită a percepţiei şi a nivelului de cunoaştere. O dată ce „ţinta” temporală a fost ferm fixată la nivel mental, focalizarea energiei mentale spre acea zonă va determina amorsarea unui proces de rezonanţă, prin care ajungi să „trăieşti” efectiv în respectiva perioadă de timp şi să te identifici perfect cu stările, emoţiile şi caracteristicile acelor vremuri
Suferinţa apare de fiecare dată atunci când sunt încălcate legile cosmice ale armoniei şi ale echilibrului, fie prin fapte săvârşite în prezent, fie prin intermediul destinului, care reflectă astfel acţiunile rele din trecut şi din alte existenţe
Rezonanța Schumann ne poate influența ADN-ul
În efectul placebo sau în autosugestie un rol foarte important îl are credinţa
Mantra-ele, „vehicule ale spiritului”, sunt un mijloc de a aduce la nivel conştient şi de a purifica imagini şi influenţe active, pozitive sau negative, existente în subconştient
Cum interacţionează mintea conştientă cu inconştientul
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR) este o organizație privată de informații și investigații, fără personalitate juridică. Departamentul de Informații România (DIR) a fost creat la data de 15 august 2013.

You may also like...