Un fost pilot CIA a depus mărturie că nici un avion nu a lovit WTC la 11 septembrie 2001

Distribuie!by “John Lear (fiul inventatorului bombardierului Learjet, Bill Lear) a dat sub prestare de jurământ declaraţia că la 11 septembrie 2001, niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene din New-York, care mai apoi s-au prăbuşit, deoarece acest lucru ar fi fost imposibil din punct de vedere fizic. Aceasta cu atât […]
Distribuie!
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

“John Lear (fiul inventatorului bombardierului Learjet, Bill Lear) a dat sub prestare de jurământ declaraţia că la 11 septembrie 2001, niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene din New-York, care mai apoi s-au prăbuşit, deoarece acest lucru ar fi fost imposibil din punct de vedere fizic.

Aceasta cu atât mai mult, cu cât cele două avioane Boeing 767 (zborurile AA11 şi UA 175) erau conduse în acel moment, după câte ni s-a spus de către mass-media şi de către autorităţile guvernamentale, de piloţi neexperimentaţi.


Iată ce afirmă John Lear:

„Cele două impacturi nu au avut loc, pentru că din punct de vedere fizic acest lucru ar fi fost imposibil, aşa după cum a fost el descris şi aceasta din următoarele motive:


1. În cazul zborului UA 175, care a lovit Turnul de Sud, un avion real Boeing 767 ar fi început să „telescopeze” atunci când botul lui ar fi atins coloanele de oţel ale Turnului, groase de aproximativ 35 de centimetri, care la mijloc aveau 1 metru grosime.

2. Cozile verticală şi orizontală ale avionului s-ar fi separat instantaneu de avion, ar fi lovit „carcasa” blocului şi apoi ar fi căzut la sol; totuşi, nu s-a găsit nici urmă de ele.

3. Motoarele şi-ar fi păstrat forma şi fie ar fi căzut la sol, fie ar fi fost descoperite printre rămăşiţele blocului, după prăbuşirea lui.

4. Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge viteza de aproape 900 km/h la înălţimea de 300 metri deasupra solului, deoarece compresorul motorului nu este proiectat să accepte presiunea şi volumul aerului pentru această viteză la acea înălţime.

5. Bucata de aşa-zis „fuselaj”, care a fost găsită printre ruine, cu 3-4 hublouri intacte pe ea, este pur şi simplu inconsistentă, având în vedere că avionul ar fi lovit, aşa după cum ni s-a spus, Turnul din oţel cu o viteză de 900 km/h. Tot fuselajul s-ar fi făcut „armonică”.

6. Nicio parte a avionului nu ar fi putut penetra structura masivă de coloane de oţel, groase de aproape 40 de centimetri fiecare, fără ca părţi importante din avion să nu cadă la sol. Ar fi trebuit să fie astfel găsite miezul motoarelor, ce cântăresc aproape 4 tone fiecare şi care nu ar fi avut cum să fie ascunse sau să „dispară”. Cu toate acestea, nu există niciuna dintre aceste dovezi, care ar fi trebuit neapărat să apară după aşa-zisa „lovire” a Turnurilor de către cele două avioane Boeing 767. O astfel de dispariţie completă a lor, după impact, AR FI FOST IMPOSIBILĂ.””[1]

image-29 images pilot marturie 11 septembrie 2001

Daca in cazul Pentagonului, lovirea de catre un Boeing ramane o afirmatie fara dovezi, intrucat ramasitele de la fata locului, dupa cum se observa in filmari, nu demonstreaza ca s-ar fi petrecut asa, ci mai degraba o racheta, oare acesta sa fie adevarul si in acest caz? Sa nu uitam: nici cladirea WTC 7 n-a fost lovita de vreun avion, ci pur si simplu a fost pusa la pamant prin demolare controlata.

O mica parte din oameni sugereaza ca s-ar fi folosit holograme, care ar fi simulat, de fapt, tot acest eveniment in care avioanele lovesc turnurile WTC. Indiferent daca avioanele au fost reprezentate de holograme sau nu, cert este ca totul a fost o operatiune criminala de tip “Steag Fals”.

Video

SURSE

  1. http://www.edituradaksha.ro/articles/view/un-fost-pilot-care-a-activat-in-serviciul-cia-declara-ca-niciun-avion-nu-a-lovit-de-fapt-turnurile-gemene-din-new-york-la-11-septembrie-2001-a275
  2. Foto: Internet
  3. Video: YouTube

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook DIR – Departamentul de Informații România!

Vă invităm să vă înscrieți în grupul Departamentul de Informații România (DIR)!

Citiți și...

În 1953, CIA lansează proiectul secret MK-Ultra: manipularea mentală de la distanţă a oamenilor, controlul minţii şi determinarea lor de a executa comenzile primite fără măcar a realiza ce se întâmplă
În anul 2015, televiziunea de stat italiană, Rai – Radiotelevisione Italiana, a transmis o știre, care a arătat cum oamenii de știință chinezi făceau experimente biologice pe un virus legat de SARS, provenit de la lilieci și șoareci, întrebându-se dacă merită riscul modificării virusului pentru compatibilitate cu organismele umane
Ministrul rus de externe, Serghei Lavrov: "Nu îmi iau smartphonul când negociez dosare sensibile"
Catalonia, Lombardia, Veneția. Separatismul se extinde în Europa
Italia: Protocoalele Organizației Mondiale a Sănătății au fost fatale pentru mulți bolnavi de Covid-19
Impactul aluminiului din vaccinuri asupra creierului uman
Putin îl ironizează pe secretarul de stat american: frecventează "anturaje proaste", trebuie să "revină pe drumul cel bun"
24 martie: 20 ani de la bombardamentele NATO asupra Serbiei
Ucraina este falimentata de catre asasinii economici! FMI si Banca Mondiala imprumuta Ucraina cu 18 miliarde de euro! Gazele in Ucraina se vor scumpii pentru populatie cu 50%! Pai daca au vrut "democratie" americana, acum o vor avea cu varf si indesat!
Theodore Roosevelt: "În spatele guvernului vizibil, domnește o putere nevăzută, care nu este credincioasă poporului și nu-și asuma nici o răspundere"
Președintele Comisiei Europene, acuzat că sfidează milioanele de victime ale comunismului. Juncker va dezveli statuia lui Karl Marx. Uniunea Europeană - Noua Uniune Sovietică!
O româncă se luptă pentru democrație și pentru libertatea de exprimare în UK
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul de Informații România (DIR)

Departamentul de Informații România (DIR): Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dir.org.ro